Besökare

fredag 16 september 2011

Ullis 33 år

Jag fyllde år den 6 september. Hela 33 år. Det känns kan jag säga, jag har hitills levt ett långt och lyckligt liv och det vill jag fortsätta med. Okej jag har väl inte alltid varit lycklig men jag ångrar inget. Jag är tacksam för min man, våra fina döttrar och vårt fina hem och att jag nästan är frisk. Jag har slutat ta den tunga medicinen, för jag mådde så illa, 10 gånger värre än när jag väntade Ebba. Urk!! Så nu har jag fått en ny medicin som jag har glömt att ta. Jag har en känsla av att doktorn inte kommer ge mig en klapp på axeln snarare en smäll på käften. Men jag har så svårt att komma ihåg att ta piller. Jag ska skärpa till mig!!!

Min födelsedag började med skönsång från Isa och Fredrik och sen gick F till jobbet och jag blev kvar med två busungar som gjorde tvärtemot vad mamma sa. Ebba fattade inte riktigt allt men allt som syrran gör är ju jättekul =D Sen kom våra föräldrar på middag och vi använde vårt fina åttamannabord för sista gången. Sen sålde jag det på blocket och det var stor efterfrågan på det, så mycket att kunderna började buda på det och jag fick ut mer än vad jag hade lagt ut det för.

Jag blev uppvaktad via telefon, FB och mail! Tusen tack allihopa!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar