Besökare

onsdag 19 november 2014

So are the days of our lives

Ja vad tiden flyger iväg. Jag och min fina familj har nu bott i vårt hus i fyra månader och stormtrivs. Tjejerna älskar sin skola och förskola. Ebba går verkligen på världens bästa förskola med underbara pedagoger. Hon har en manlig pedagog på sin avdelning som hon avgudar och snart börjar en till. Jag tycker det är toppen att det är så många bra manliga förebilder i förskolan. Mer sånt!

Anton växer så det knakar och han gör framsteg varje dag. Han vägde 9,5 kg och var 71 cm på sin 8-månaders kontroll. Stora killen :-). Han är fortfarande en glad kille men vi börjar ana lite envishet också och det är ju klart att han ska vara envis. Han är ju trots allt mitt barn och alla barnen har fått min envisa gen. Man kommer långt med envishet.

Allt är som sagt bra i Huddinge och snart kommer december och då händer mycket kul. Vi har bestämt oss för att köpa en plastgran i år för att vi misstänker att Anton kommer gå hårt åt den.

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar