Besökare

onsdag 15 februari 2012

Hektiskt liv!

Det är väldigt längesen jag bloggade ser jag. Det betyder att jag har haft fullt upp. Jag och Fredrik jobbar båda heltid och tjejerna går på förskolan. Vårt hus ser ut som ett bombnedslag dagligen. Isa och Ebba leker prinsessor och det betyder att det är väldigt mycket princessklänningar överallt. Ebba hänger på allt bus som Isa hittar på och hon härmar allt. Isa har en ovana att sitta på vardagsrummet när hon tittar på tv och vi säger till att allt hon gör, kommer Ebba att göra. Så imorse när jag åt frukost blir det väldigt tyst och först ser jag Isa på bordet, sen har tydligen Ebba knallat upp på bordet och satt sig bakom =). Ebba går på förskolan mellan 8.15-16.00 varje dag och hon är helt slut när hon kommer hem, men hon har kul! Hon gillar att måla och leka med dockor. Hon gillar även de äldre barnen, de påminner väl om Isa antar jag. Isa sa igår att hon gärna skulle gå på Ebba förskola. Men jag tror inte att hon förstår vad det betyder i praktiken.

Annars har vi har åkt lite skridskor med Isa på helgerna. Ebba har också hunnit åkt på två virus, men det blev aldrig allvarliga. I helgen som gick firade vi mamma och bror ute hos mamma på landet. Isas stora Idol är morbror Johan, dom busar alltid en massa när dom ses. Isa har också varit på en knattejympa, där hon fick springa av sig. Jag har köpt gymkort så nu jäklar ska jag komma igång.

Jag har också fastnat framför ett faschinerande program som heter "The real housewives of Beverly Hills". Helt sjukt! Tänk om man hade såna lyxproblem? Skaffa er ett riktigt liv! Även fast jag tycker att de är patetiska kan jag inte låta bli att titta...

Nu är min rast slut och jag ska gå in till klassen. Må så bra! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar