Besökare

tisdag 28 februari 2012

Jag är kär i Ebba

Nu har det gått mer än en månad sen E började förskolan. Hon är en riktig förskoletjej och på utvecklingssamtalet idag fick hon bara positiva kommentarer. Hon är en riktigt cool tjej. Imorse när jag lämnade henne kommer en 5-årig kille fram till mig och sa: Jag är kär i Ebba. Å då sa jag: Jag med! Hur gulligt var inte det? Båda tjejerna har lärt sig hur man får en pojkes uppmärksamhet ;)

Ebba har blivit lite mer beroende av mig vid nattning. Sen hon var bebis har hon somnat själv men nu vill hon att jag sitter bredvid henne ett tag. Hon vill få lite egen mammatid.

Varje helg fram till slutet av mars är bokade. Helgen som gick fylldes med träningen, kalas, middag, dans och besök. På måndag fyller Fredrik år. Då blir det tårta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar