Besökare

söndag 27 april 2014

Veckans besök och träning

Varje dag lägger jag Anton på mage nu när han har blivit äldre. Han är riktigt stark och kan lyfta huvudet högt. Idag har han mest legat och sovit när han skulle träna, han är en skön kille som älskar att vila :-)

I torsdags var min kompis Jenny här. Vi jobbade ihop på Bear Factory. Så vi har känt varandra i 10 år ungefär. Hon är så gullig och det var jättetrevligt att ses igen. Hon hade med sig en massa fina kläder till Anton. Tusen tack!

I fredags åkte vi till min pappa och mummi. Jag och alla barnen tog en roadtrip till Sollentuna. Mummi var snäll och gick till badhuset med tjejerna och jag och Anton fixade grejer till gårdagens dop. Synd att vi bor så långt ifrån pappa. Vi har tittat på hus i närheten men vi båda jobbar söder om stan, det skulle bli för omständigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar